donderdag 13 juni 2013

Waarschuwing. Deze tekst bevat schunnige taal, vloeken en scheldwoorden.

What the hell is going on?



“Hé kwijlebabbel! Komp er is uit azzie durf!?”
-         - “Als u mij met maar met één vinger durft aan te raken dan… Roep ik de assistentie in van de politie.”
“De vliegende tering met je plisie. Ik hak je an mootjes. En nog wat! As ik me kakies niet binne de minuut heb, dan zal jij nooit meer lopen azzie gedaan heb.”
--“ Hè Karel, hou nou effe je gemak joh. Die vent kènner toch ook niks an doen?”
“Wijf, azzie nie oplazert, sla ik je valse tanden uit je smoel!”
--“Mot jij wat van me?! Vuile vieze pleurislijer, stinkende smeerkees, straatslenteraar!”
“Gotverredompt op stoephoer! Vieze spinaziekut voordat ik jou op je bek ga slaan zodat je vier weken bloed zeikt!”
-         - “Wilt u zich allebei alstublieft verwijderen? Er zijn hier mensen die ook graag geholpen willen worden.”
“Ik zal ze wellis effe helpen, maar niet eerder voor ik jouw kale kop flink uitgebeend heb en de scheren heb waar ik recht op heb, kale meloen!”
--“Kom nou mee Karel, zodadelijk slepen de wouten je weer het kasjot in, net als verleden keer.”
“Ja en dan motte ze weer de aannemer laten komme om de muren op te lappe net als verleden keer. Ik gaan niet eerder weg…”
-        -  “Voordat u, hoe noemt u dat? Uw kakies hebt?”
~”Wat zijn hier de problemen?”
“Niet hier staatspooier, ga jij maar witteboordekeriminelen oppakken en laat mijn met rust!”
~”U heeft ons laten roepen?”
-         - “Jazeker agent. Deze meneer hier staat een enorme stennis te schoppen. Hij wil geld zegt hij.”
~”Zo… U wilt geld… Het is hier de nationale uitdeelbank niet meneer.”
--“Als dat is kon seg… Haha, dan ging ik in me blote reet staan en hield ook me handje op… Haha.”
‘Zal ik die smerige grijns is van je verrotte fasie smijten, tiefusteef?”
--“ Karel, hou nou toch op, dit werk van geen kant.”
~“Nee… als u zo tekeer blijft gaan.”
“Ik ga tekeer wanneer ik wil blauwe walnoot, ik eis de senten waar ik recht op heb en wel nu!!!”
-       -   “Heeeeej, blijft u van mijn fijne stropdas af. Agent, agent… doe er iets aan….”
~”Sorry meneer. Dit is een openbare gelegenheid, een plek inherent aan de problematiek van tegenwoordig. Deze heer heeft het recht te existeren in welke mate dan ook.”
-         - “Maar hij knijpt m’n keel dicht… Urrrrgggghhhh…!!”
~”Niks mee te maken. Dit is een vrij land en meneer hier kan doen wat hij wil.”
“Jofel blauwe… en nou me kakies teringlijer! “
-          -“UUURRRRRRGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHH H-h-h-ee-f-t u e-e-en ogenblik?”
“Tuurlijk Jan Patat, ik wacht…”
-         - “Hoeveel had u gehad willen hebben?”
“Vijf knaken schooier!”
-         - “Wááát vijf knaken??!!”
~” U was bijna het haasje voor vijf knaken hahaha.”
-          -“Waah hou me vast of ik doe ‘m iets!”
~”U bent onder arrest… Handen op de balie en knieën heel ver uitelkaar.”
-        -  “Mmmaar…”
~”Niks te maren mannetje je bent er vies bij.”
“Zo mag ik het zien, afvoeren die hap en drie maanden water en brood.”
~”Dank u voor deze tip Mijnheer Bontebroek. U heeft ons goed geholpen door te infiltreren in deze poel der wanhoop. Gemeentelijke sociale diensten die zich op het pad van de diefachtige menschenhandel wagen, dienen opgerold.”
“Niets te danken beste man, graag gedaan hoor.”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten