zaterdag 4 oktober 2014

Kop eraf!

Het is een voortdurend gemiep op alle kanalen, vanuit elke politieke gezindheid, laat staan etnisch geneuzel, dat er maar één etniciteit koppen afhakt. Shaka Zulu, Vlad, nazi's, Tutu's, Huti's, Arabieren, Kruisvaarders om even in chronologische anomalia te blijven, want er zijn nog zat Russen, Atjehgangers en Fransozen die het nodig vonden om koppen af te hakken. Guillotine bedacht een machine, en anderen weer een aardappelschilmesje. Het maakt een enorme rotzooi, dus vanuit hygiënisch oogpunt is onthoofden achterhaald. Dat er nu filmpjes van gemaakt worden, getuigd van een smerig soort exhibitionisme, maar bij gebrek aan beter, wisten tekenaars in andere tijden ook van wanten. De mens is geprogrammeerd om bij executies als eerste aan koppensnellen te denken. Als je dacht dat het is overgenomen van de Dajakkers uit Nieuw Guinea... mooi niet!

De bijbel staat er vol mee, de taferelen aan het oostfront in WO II met lachende SS'ers die voetbalden met afgesneden hoofden en nauwelijks Nieuw Guinea op de kaart konden aanwijzen, laat staan dat ze afwisten van Dajakkers met stenen bijlen, spreken boekdelen. Het kan niet op. Door de hele menselijke geschiedenis heen waren de beesten van het menselijke soort in staat tot het afhakken van hoofden in elke hoek van de aardbol. Ja die is rond, maar het is nu eenmaal een gezegde.

Graf Vlad uit Transylavanië sierde zijn tuinhekje op met afgesneden koppen, Shaka Zulu deed hetzelfde, SS'ers die uit gebrek aan beter menselijke hoofden gebruikten als voetbal en thans IS die er een punt van wil maken. Het is een vorm van kannibalisme dat diep zit. Eigenlijk kun je zeggen dat de pre-Columbiaanse nativs nog een beetje beschaafd waren. Ze sneden alleen de scalp af van hun vijanden en lieten de rest rustig op de romp zitten. 

Dan heb je nog de schedelmeters, ook al zo'n door hoofden geobsedeerd volkje. Tsja... mensheid. De mensheid die allerlei uitvindingen doet en deed. Sinds de invoering van mobieltjes met een camerafunctie is het nu hartstikke in om een selfie te maken. Het liefst met zoveel mogelijk lui op een rechthoekje. Het gaat over koppen, maar de inhoud wordt wel steeds onbelangrijker. De mensheid degenereert nadrukkelijk tot de uiterlijke schijn van hoofden en vraagt zich niet af wat er in schuil gaat.

Kan ook niet anders. Het gaat juist om uiterlijkheden en niet om het innerlijk. Het is namelijk 2014, de apotheose van de menselijke soort.

http://www.statenvertaling.net/kunst/kop-eraf.html




2 opmerkingen:

  1. Simpel

    De keuze kop of munt

    Heeft de KrijgerRand doen onthoofden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Getuigenis over hoe ik mijn lening van 2% heb ontvangen (Frank Loans Services)

    Compliment van de dag voor iedereen hier, mijn naam is Susan Cody, ik zou zonder voorbehoud aanraden om met "Frank Loan Services" te werken voor alle soorten leningen zonder voorbehoud, ik zat in een financiële crisis en had een lening nodig van € 95,000, ik Ik heb bijna alle banken en een aantal andere leenmaatschappijen geprobeerd en ik kon geen goedkeuring krijgen. Toen besloot ik het nog een keer te proberen. Ik nam contact op met "Frank Loans Services" voor hulp. Ik kon zien dat hij het type persoon was dat ik kon vertrouwen om mij te helpen. de beste beslissing nemen voor mij en mijn gezin, gelukkig voor mij kreeg ik een lening met succes, zelfs met of zonder onderpand, maar geen kredietcontrole en hun diensten zijn snel, betrouwbaar en betrouwbaar.

    Vindt u het moeilijk om kapitaaldienst te krijgen van lokale banken en andere financiële instellingen? Heeft u problemen met onbetaalde rekeningen en weet u niet waar u heen moet of waar u heen moet? Hoe zit het met het vinden van een gerenommeerd bedrijf voor schuldconsolidatie dat u kan helpen bij het verminderen van de maandelijkse afbetaling, zodat u betaalbare terugbetalingsopties heeft en ruimte om te ademen als het aan het einde van de maand komt en de rekeningen moeten worden betaald? "Frank Loans Services" is het antwoord, ze bieden leningen tegen een zeer betaalbare rente van 2%. Belangstellenden moeten contact met hem opnemen via zijn e-mail: k.frankloans@gmail.com Mobiel: + 1-713-389-6778.

    Hun diensten omvatten onderwijsleningen, onroerendgoedleningen, herfinancieringsleningen, zakelijke leningen, landbouwleningen, hypotheekleningen, harde leningen, autoleningen, persoonlijke leningen, studieleningen, woningleningen enz. Neem vandaag nog contact met hen op voor meer informatie via zijn e-mail : k.frankloans@gmail.com Mobiel: + 1-713-389-6778.

    BeantwoordenVerwijderen