maandag 3 februari 2014

Zomaar een loopgraafpraatje september 1915...

"Kees en Jan zijn koud."
"Ja stomme honden! Staken hun kop boven de loopgraaf uit... allebei de kop d'raf. Mooi gezicht... twee bloedfonteintjes en die achterlijke idioten aan de overkant zitten nu op die fonteintjes te schieten."
"Mooi zo... dat kost ze munitie..."
"Nou ze hebben daar miljoenen patronen, vegen hun reet ermee af!"
"Ik heb nog drie patronen !@#$% alster dalijk een z'n kop over de rand steekt..."
"...Daar heb je er een!!!"
Pief paf poef!!!
"Pak z'n patronen, kijk of ze passen!!"
"Hijh, hijg... potverdorie... krek te pakken!! Hijg, hijg, hijg, hijg *powpowpow pfieuwwww* hijg hijg hijg... tsjonge... hijg hijg hijg... da's hard werken in een oorlog.... pffft... Ja ik heb ze!!!"
"Ze passen... effe testen... powpowpowpow... Weer drie neergeknald! Ga die patronen halen!!!"
"Ja ik ben me daar gek zeg! Ze schieten daar op elk grassprietje!"
"Kom op knul, ik knal je wel neer... eh eh ik bedoel ik dek je."
"Hijg hijg hijg hijg hijg - pffft... * Ploft neer* Is dit !@#$% het feestje dat ze bedoelden? Bloody hell, ik krijg amper lucht, heb geen poten meer, m'n longen kapot en die lui daar liggen zich het apelazerus te lachen!!! *powpowpowpowpow... ratatatatata!!!!! Boem Kaboem Bam Kablam!!!!* Mot je mij hebbe zool??? - Zo hier ben ik weer - hijg hijg hijg hijg - twee volle tassen munitie!!!"
"Fijn zo, kènne we weer effe knallen..." *RATATATATATATATATA RATATATATA*
"HE GEK!!! SCHIET NIET DIE HELE KIST LEEG LUL!!!!!"
Tinglingelingeling!!!! "Heren, heren... verse munitie voor jullie boys!!!"
"Kommie daar nou pas mee bolle dweil??? We zijn al uren bezig onze eigen munitie te vergaren!"
"Da's de bedoeling niet! Ik ben de munitiedrager, jij moet op de vijand schieten niet?"
"Zaggie die kop helemaal naar het prikkeldraad rollen maatje??? - hahahahahaha!!!!!"



Geen opmerkingen:

Een reactie posten